در کانادا سایتهای زیادی وجود دارند که به متقاضیان جویای کار در یافتن شغل مورد نظر کمک می کنند. برخی از این سایتها مقیاسی بزرگ دارند و برخی دیگر به صورت محلی و یا تخصصی روی رشته های خاص متمرکز هستند.

فهرستی از سایتهای کاریابی به شرح زیر است:

نمونه ای از سایتهایی که روی استان انتاریو متمرکز هستند نیز به شرح زیر است:

دانشجویان برای پیدا کردن شغل می توانند به سایتهای زیر مراجعه نمایند:


اگر تمایل دارید کارفرمایان شما را بیابند و از شما برای شغل مورد نظرشان دعوت به مصاحبه نمایند از سایت Magnet غفلت نکنید.

Magnet ابزاری مجانی است که جویندگان کار را به کارفرمایان متصل می کند و اجازه می دهد تا جویندگان کار برای خود پروفایل درست کنند و کارفرمایان بتوانند جویندگان کار را با استفاده از این پروفایلها پیدا کنند.

اگر در سایت magnet یک حساب کاربری درست کنید با استفاده از این حساب می توانید پروفایل خود را بسازید، رزومه خود را آپلود نمایید و مشاغلی را که به دنبال آنها هستید مشخص کنید تا سایت Magnet اگر کارفرمای علاقمندی را پیدا کرد به شما اطلاع دهد.

این مطالب را از دست ندهید
راه های ارتباطی

شماره تماس ایران:   989917450654+

واتساپ :  09917450654 ، 09177178373

اینستاگرام : azad_immigration

ایمیل  : info@azad-immigration.com

کانادا، کشور فرصت‌های طلایی

کشور کانادا دومین کشور بزرگ دنیا محسوب می‌شود اما جمعیت بسیار پایین آن و همچنین اقتصاد بسیار عالی موجب گردیده تا فرصت‌های شغلی بیشماری در این کشور نسبتا سرد ایجاد شود. مردمان این کشور همچنین رفتار خوب و دوستانه‌ای با مهاجران از خود نشان داده‌اند، عده زیادی از هموطنان ما به راحتی در این کشور پا گذاشته و مانند یک شهروند کانادایی از زیرساخت‌های این کشور استفاده می‌کنند.

برای مهاجرت به کانادا همین الان اقدام کنید